Wednesday 21 May 2014

Food Feeder Kidsme

Good news, Johan dah makan solid food, so mummy memang excited. Uci (nenek Johan) suka masak bubur & setiap kali makan, mesti licin. Alhamdullilah. On weekend, kalau kami berjalan-jalan kami akan bawak satu produk ni on top of his meals bowl & spoon. We will put mash potatoes or mangoes in his food feeder and he will smile all the way sampai habis manggo tu. Seronoklah dapat suap sendiri. Macam orang besarlah tu kan. Sejak pakai produk ni ramai yang bertanya mana I beli , itu & ini. Ok I beli produk ni kat baby fair, masa tu harga dia RM 49.90. Kedai mana menang I tak ingat. Business Card pun tak ambik lah pulak masa tu. I recommend this product. Memang berbaloi beli. Senang & practical.





 I'm a happy baby

Bagi sesiapa yang berminat bolehlah beli direct dengan Kidsme Malaysia yea. Selamat mencuba. Bye for now.

Price: RM 49.90

No comments:

Post a Comment