Friday 6 December 2013

Shopping Trolley

Pelik tak baca tajuk entry ni? Siapa rasa pelik sila angkat tangan.. Kira sendiri berapa orang yea. Jangan lupa include yang rambut panjang baju putih kat belakang korang tu yeah.. Cuba pusing.. Hehehe saje nak takutkan sebab I pun semalam pun takut jugak. Hubby cerita rumah kawan dia ada hantu. Terus bulu tengkuk I meremang & terbayang-bayang sampailah hari ni. 
Berbalik pada cerita kitaa kan, trolley ini sungguh lah trendy and ringan. Angkat trolley ni lagi ringan dari angkat Johan. Boleh dipegang dengan bermacam-macam gaya, boleh ditarik, ditolak (selalunya kana-kanak yang buat yea) dan paling best boleh dipegang ala-ala pegang handbag Prada & Gucci. Tips untuk hari ini, bagi sesiapa yang tak mampu beli designer handbag seperti LV, Gucci , Prada dan seangkatan dengannya silalah beli trolley ini. Trendy, orang memandang bila kita bawak merata-rata, mereka jealous sebab takde & nak jugak macam tu tapi malu nak tanya bila kat mana, ringan dan paling best besar. Sumbat je selagi muat.
Jom tengok gambar
Product: Shopping Trolley
Price: kalau tak silap RM 69.90
Where to buy: Cold Storage

Sekarang ada shopping trolley yang baru lagi murah. Lihat gambar di bawah
Ok sekian. Siapa yang suka belilah yea. Siapa yang tak suke baca je lah yea.. Siapa yang nak beli dan dah beli tahniah yea. Berjaya jugak I prngaruh korang beli. Mana lah tau kita boleh jadi geng shopping trolley di masa akan datang..bye. Hari ni hari jumaat hari ceria untuk kita kan. Yeah esok tak keje. Yahoo..

No comments:

Post a Comment